Endringer

Nyheter og annonseringer
Brukeravatar
admin
Site Admin

Endringer

Legg innav admin » 05 nov 2012, 14:02

Legger inn endringer her, så vet dere hva som skjer om noe plutselig er annerledes :)

Starter med å fjerne underforumet annet om sosial fobi. det er overflødig når det er en kategori som heter sosial fobi

Som dere ser er det også litt endringer på utseendet, og jeg holder på å lage nye smileyer. Vi er ikke så mange her ennå, så nå har dere stor mulighet for å få gjennom deres ønsker om dere vil endre på noe ;)

Brukeravatar
admin
Site Admin

Re: Endringer

Legg innav admin » 29 nov 2012, 09:43

Har hatt noen spamboter som har registrert seg og postet spam i det siste. Disse er slettet. Prøver ut litt andre spørsmål man må svare på ved registreringen.

Brukeravatar
admin
Site Admin

Re: Endringer

Legg innav admin » 30 jan 2015, 21:13

Har oppdatert forumprogramvaren, og mistet med dette norsk språkstøtte. De norske oversetterne for dette forumsystemet er ikke så aktive lengre, så jeg har oversatt mesteparten selv. Tok utgangspunkt i en dansk språkpakke, så det som ikke er oversatt vises foreløpig på dansk. Jeg fikser dette etter hvert når jeg har tid og ork. Om dere ser dansk tekst noen steder så vet dere dermed hvorfor. Men forhåpentligvis er dansk såpass likt norsk at det ikke byr på noen problemer i forhold til å bruke siden uansett Oppdatering: Fant en ferdig, norsk språkpakke likevel.

Alt skal for øvrig fungere som normalt, men om dere opplever noen problemer med noe, så bare gi meg beskjed så ser jeg på saken :geek:

Gå tilbake til «Annonseringer»